Серед усіх інноваційних технологій активно впроваджую в навчальний процес такі інноваційні технології:
1. Технологію інтерактивного навчання;
2. Технологію ігрового навчання;
3. Проектну технологію;
4. Технологію критичного мислення.
Починаючи працювати з 1 класом, я поступово вводжу елементи інтерактивного навчання.
Часто практикую під час проведення уроків роботу в парах. Люблять мої учні гру «Вчитель – ученик» Один виступає у ролі вчителя, а другий – ученика. Така гра стимулює думку дітей, сприяє кращому засвоєнню навчального матеріалу, учні можуть перевірити знання один одного.
На уроках «Я досліджую світ» використовую такий метод інтерактивного навчання, як складання «Асоціативного куща». Такий метод дозволяє швидко перевірити, узагальнити знання учнів.
Використовуючи метод «Мозкового штурму», підбираю до уроку такі творчі завдання, за допомогою яких можна розвивати пізнавальні процеси: пам'ять, увагу, воображення, швидкість реакції, логічне мислення дітей.
Ще з перших днів навчання у школі вчу дітей вільно висловлювати свої думки. Цьому сприяє технологія "Мікрофон".
З дітьми молодшого шкільного віку я працюю двадцять шість років і з упевненістю можу стверджувати, що грі належить особливе місце у вихованні та навчанні дітей цього віку.
На уроках української мови учні з великим задоволенням грають у мовні розвиваючі ігри. Наприклад, при вивченні теми «Іменник» я пропоную такі ігри: «Допоможи рибалці спіймати потрібну рибку», «Допоможи Сонечку вгадати: істота чи неістота», «Алфавітний челендж».
При ігровій діяльності дитина спостерігає, порівнює, зіставляє, класифікує предмети. Ігри спрямовані на розвиток логічного мислення, творчої уяви, на формування в учнів інтересу до навчання, допомагають створювати світогляд дитини, а також урізноманітнюють зв'язне мовлення учнів, формують критичне мислення дітей.